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지구촌이모저모

+ CIA 조종사는 911 사태의 건물폭파에 어떤 항공기도 없었다는 증거를 제시한다

 

 

 

CIA 조종사는 911 사태의 건물폭파에

어떤 항공기도 없었다는 증거를 제시한다

CIA Pilot Presents Evidence That No Planes Hit Towers on 9/11


http://yournewswire.com/cia-pilot-presents-evidence-that-no-planes-hit-towers-on-911/




전 CIA 요원이며 상용 제트조종사인 존 리어 (John Lear)는 쌍둥이 빌딩이 9/11에 충돌한 비행기로 인해서 지상에 가루로 붕괴된 것이 아니라고 주장하며, 현재 자세한 정보가 온라인으로 게시되어 그의 계정을 확인하고 있습니다.


리어의 전문가적인 의견에 따르면 두 비행기가 건물에 충돌했다고 하는 공식적 발표는 실제로는 "물리적으로 불가능한 일," 이라고 주장합니다.


Ex-CIA and commercial jet pilot John Lear claims that the Twin Towers were not bought to the ground by planes crashing into them on 9/11, and now detailed information has been posted online corroborating his account.


In Lear’s expert opinion the official claim that two planes crashed into the towers is actually “physically impossible.”


푸틴 대통령이 두 대의 비행기가 아닌 "통제 된 철거"로 트윈 타워가 파괴되었다는 위성 사진을 공개 할 예정인  will release satellite images  크렘린의 보도로 공식 9/11위원회 버전을 반증하는 엄청난 진전이 일어나고 있습니다.


Learjet 설립자 인 Bill Lear의 손자인 존 리어John Lear는 은퇴한 항공사 선장이자 40 년 동안 활발한 비행을 하는 동안 100 가지 이상의 다른 종류의 비행기로 비행한 CIA 조종사입니다. 그는 다른 FAA 인증 파일럿보다 FAA 항공기 인증을 더 많이 보유하고 있으며 아시아, 아프리카, 동유럽 및 중동에서 비밀 CIA 임무를 수행했습니다.


기본적으로 존 리어 (John Lear)와 비행과 비행기에 관해 논쟁하고 싶지는 않습니다. 그는 당신이 미국의 정보 기관과 항공 우주 귀족이 될 수있는만큼 가깝습니다.


9/11 Plane Hoax는 그의 이론을 입증합니다.


With reports from the Kremlin that President Putin will release satellite images proving that the Twin Towers were destroyed by “controlled demolition” rather than by the force of two planes, enormous strides towards disproving the official 9/11 Commission version are taking place.


The grandson of Learjet founder Bill Lear, John Lear is a retired airline captain and former CIA pilot who has flown over 100 different types of plane during 40 years of active flying. He holds more FAA airman certificates than any other FAA certified pilot, and has flown secret CIA missions in Asia, Africa, Eastern Europe and the Middle East.


Basically, you don’t want to argue with John Lear about flying and planes. He is as close as you can come to being American intelligence and aerospace aristocracy.


9/11 Plane Hoax proves his theories:



911 사태에 어떤 항공기도 사용되지 않았다는 증거

THE PROOF THAT NO REAL PLANES WERE USED on 9/11


우리는 당시의 충돌한 두 비행기가 완전히 타워 안에 들어갔다고 믿고 있는데, 비행기 조각은 전혀 찾지 못했습니다. 건물주변에서도 유리창이고 바퀴, 날개등 어떤것도 나오지 않았습니다. 왜 이런 황당한 일이 벌어졌나요? 그러고도 비행기가 충돌했다고 믿어야하나요? 의심이 된다면 좀더 살펴봅시다;


보잉 767은 폭 156 피트, 길이 159 피트입니다. 거리 : AA Flight 11에 의한 혐의가있는 지점에서 북쪽 타워의 바깥 경계선 : 크로스 브레이스 된 47 개의 중대한 내부 코어 광선은 60 피트입니다. 거리 : UA 175 편에 의한 연락이 혐의가있는 지점에서 South Tower의 외면 : 이 건물의 핵심 구조는 37 피트였습니다. 평면 길이에 대한 노스 타워와의 길이의 차이와 코어 구조까지의 거리로 측정 된 건물 길이는 약 99 피트입니다. 사우스 타워의 길이는 약 122 피트입니다. 767은 길이가 159 피트이므로 평면의 전체 길이가 부서지기 쉽지 않으므로 두 경우 모두에서 비행기의 대부분이 타워 외부에 있어야합니다. 당연한 이야기이지요. 그런데..


왜, 북쪽 타워에서 튀어나오거나 부러지거나 구겨지거나 바닥에 무너지는 AA 비행편 99 피트를 보지 못했습니까?


왜 UA 175 편이 남쪽 타워에서 튀어 나오거나 구겨져 있거나 아래의 WTC 광장으로 무너지는 것을 보지 못했습니까?


모든 비디오 나 사진에서 타워의 구멍에 보이는 비행기 또는 비행기 잔해가 전혀 없습니다.


We are supposed to believe that both planes were entirely inside the towers, with no pieces showing. A Boeing 767 is 156 feet wide and 159 feet long. The distance from: the outer perimeter of the North Tower at the alleged point of contact by AA Flight 11, to: the central 47 massive inner core beams that are cross-braced is 60 feet. The distance from: the outer surface of the South Tower at the alleged point of contact by UA Flight 175, to: the core structure of that building was 37 feet. The differential in length in relation to the North Tower with respect to plane length and a building length that is measured in terms of the distance to the core structure is about 99 feet. The differential length for the South Tower is approximately 122 feet. A 767 is 159 feet long so most of the plane has got to be outside of the tower in both cases since there is simply no room for the entire length of the plane to crumple into. Why didn’t we see 99 feet of AA Flight 11 sticking out of the North Tower or broken off, crumpled up, and/or crumbling to the ground below? Why didn’t we see 122 feet of UA Flight 175 sticking out of the South Tower or crumpled up, and/or crumbling to the WTC plaza below?


There is no plane or plane wreckage at all to be seen in the hole of either tower in any video or photos.







물론 실제 비행기가 없기 때문에 타워 또는 아래 거리의 구멍에서 볼 수있는 비행기가 없습니다.


우리는 비행기가 60 피트의 공간 (North Tower, Flight 11)과 35 피트의 공간 (South Tower, 175 항공편)에 둘레에서 중앙 강철 코어에 맞게 구겨진대로 날카로운 감속을 기대합니다. 그 대신, 비디오에서, 두 비행기 모두 완전히 균일한 움직임으로 타워에 충돌 대신에 입장했습니다.


Of course, there are no planes to be seen in the holes of either tower or on the street below because there were no real planes.


We would expect a sharp deceleration as the plane crumpled to fit into the 60 feet of space (North Tower, Flight 11) and 35 feet of space (South Tower, Flight 175) from the perimeter to the central steel core. Instead, in the videos, both planes enter the towers entirely at uniform motion.




보잉 767은 156 피트 폭입니다. 사우스 타워의 구멍 너비는 106 피트이고 노스 타워의 구멍 너비는 125 피트입니다. 사우스 타워를 강타한 보잉 767의 50 피트는 북쪽 타워에있는 구멍의 크기 ... 보잉 767의 날개 길이 156 피트로 추정되는 구멍에 맞지 않습니다. 노스 타워에 충돌 한 보잉 767 기의 31 피트는 노스 타워에있는 구멍 크기에 맞지 않습니다 ... 156 피트의 날개 길이를 가진 보잉 767에 의해 만들어진 구멍입니다. 어떤 사람들은 날개의 알루미늄 부분이 외부 강철 기둥과 접촉하여 보잉의 날개가 뒤로 젖혀 졌다고 말할지도 모릅니다. 그러나 우리는 이것이 비디오에서 일어나는 일이 아니라는 것을 알 수 있습니다. 그럼에도 불구하고 알루미늄 날개는 깔끔하게 접히지 않으므로 찢겨 버릴 것입니다.


A Boeing 767 is 156 feet wide. The width of the hole in the South Tower was 106 feet wide and the width of the hole in the North Tower was 125 feet wide. 50 feet of the Boeing 767 that allegedly struck the South Tower cannot fit into the size of the hole that is in the North Tower…a hole that was supposedly created by a Boeing 767 with a wingspan of 156 feet. 31 feet of the Boeing 767 that is said to have hit the North Tower cannot fit into the size of the hole that is in the North Tower…a hole that was supposedly created by a Boeing 767 with a wingspan of 156 feet. Some people may say that the wings of the Boeings merely folded back as the aluminum portion of the wings came in contact with the exterior steel columns. However we can see this is not what happens in the videos. Even so the aluminum wings would not neatly fold back they would be torn off.



뉴턴의 제 3 운동 법칙 : "모든 행동에 대해 동등하고 반대되는 반응이 있습니다 (작용 반작용의 법칙)."고등학교 물리학은 항공기가 건물에 가하는 힘은 건물이 비행기에 가하는 힘과 같습니다. 뉴턴의 제 3 법칙을 175 편에 적용해 봅시다. 9/11 사건에서 175 편은 사우스 타워를 450 m.p.h로 공격합니다. 남쪽 타워가 450 m.p.h로 이동했다고 상상해보십시오. 고정식 비행 175 호를 쳤습니다. 175 호기가 손상되지 않았을 것으로 기대하지는 않습니다. 우리는 그것이 사우스 타워로 단순히 사라질 것이라고는 기대하지 않습니다. 강철 콘크리트 건물을 미끄러지듯 움직이는 유리 섬유로 된 알루미늄 비행기를 보여주는 비디오는 뉴턴의 운동 법칙을 위반합니다.


Isaac Newton’s Third Law of Motion: “For every action there is an equal and opposite reaction.” High school physics states that the force an airplane exerts on a building is the same as the force a building exerts on an airplane. Let’s apply Newton’s Third Law to Flight 175. In the 9/11 story, Flight 175 strikes the South Tower at 450 m.p.h. Now imagine that the South Tower moved at 450 m.p.h. and struck a stationary Flight 175. We would not expect that Flight 175 would be undamaged. We would not expect that it would simply disappear into the South Tower. Any video that shows an aluminum airplane with a fibreglass nose cone gliding through a steel and concrete building violates Newton’s Laws of Motion.



위의 도표는 175 호선이 한쪽 끝이 중심 기둥에 연결되어 있고 다른 쪽이 외부지지 기둥에 연결된 철근 트러스로 구성된 8 개의 층과 교차하고 있는 것을 보여줍니다. 각 층은 4-8 "콘크리트로 덮였습니다 콘크리트 1 에이커를 대표하고 비행기에 대한 침투에 대한 막대한 수평 저항을 건물에 부여합니다.


The above diagram shows that Flight 175 was intersecting with eight (8) floors that consisted of steel trusses connected at one end to the core columns and to the external support columns at the other, where each floor was covered with 4-8” of concrete, representing an acre of concrete apiece and posing enormous horizontal resistance to any airplane’s penetration into the building.


충격적인 비디오에서 Hezarkhani, Luc Courchesne, Spiegel TV 및 Evan Fairbanks 비디오에서 우리는 유령처럼 타워의 강철면을 만화처럼 지나치는 비행기가 무엇인지 들었다고 봅니다. 주장된 비행기가 타워와 접촉하기 때문에 비행기의 구부러짐, 좌굴 또는 부서짐이 없습니다. 날개가 깨지거나 비행기의 다른 부분이 부서지지 않습니다. 이건 불가능 해. 만화 물리학입니다. 그것은 버터가 부딪혀서 튕기지도 않고 칼이 두부를 파고들듯이 타워의 측면으로 녹아 들었습니다. 그게 가능한가요? 승객 제트기는 비행 조류와의 충돌에 매우 취약한 중공 알루미늄 및 플라스틱 튜브입니다. 우리가 들었던 "비행기"는 175 번 탑승구가 사우스 타워에서 동시에 절반이면서도 완전히 그대로 남아있는 것으로 묘사되어 있습니다. 한 쌍의 건물에는 각각 20 만 톤의 강철로 제작되었습니다. 비행기의 동체 끝이 사우스 타워의 강철 외벽에 닿으면 동체가 파손되어야 합니다. 그러면 날개가 부서져 버릴 것입니다.


In the impact videos, notably the Hezarkhani, Luc Courchesne, Spiegel TV and Evan Fairbanks videos we see what we are told is a plane cartoonishly pass through the steel face of the tower like a ghost. As the alleged plane makes contact with the tower there is no bending, buckling or breaking of the plane. No wings breaking or other parts of the plane breaking apart. This is impossible. It is cartoon physics. It melts into the side of the tower like a knife through butter. A passenger jet is a hollow aluminum and plastic tube which is highly vulnerable to impacts with flying birds. The “plane” we are told is Flight 175 is depicted as being simultaneously both half in the South Tower and still completely intact, a pair of buildings made with 200,000 tons of steel each. When the tip of the plane’s fuselage hits the steel exterior of the South Tower the fuselage should be breaking up. That would cause the wings to break off.


"충격"후에 양쪽 타워에 남겨진 구멍에서 우리는 날개가 14 인치 강철 빔을 통해 깨끗하게 썰어졌음을 믿어야한다고 생각합니다. 그러나 이것은 단순히 불가능합니다. 깨지기 쉬운 중공 알루미늄 날개는 WTC 타워의 모든 14 인치 강철 상자 열을 조각 내고 Wylie Coyote 스타일 구멍을 남기지 않습니다. 비행기 날개는 나무 전신주로 반으로 잘라낼 수 있습니다.


알루미늄 비행기 날개는 속도와 무게에 관계없이 14 인치 강철을 통과하지 않습니다. 날개가 강철 기둥을 통과하는 것이 불가능할뿐만 아니라 깨지기 쉬운 날개 팁이 강철 기둥을 절단하는 것은 절대 불가능합니다.


From the holes left in both towers after “impact” we are supposed to believe the wings sliced clean through the 14 inch steel beams but this is simply impossible. The fragile mostly hollow aluminum wings would not slice through all the 14 inch steel box columns of the WTC towers and leave a Wylie Coyote style hole. An airplane wing can be sliced in half by a wooden telephone pole:


Aluminum plane wings will not cut through 14 inch steel regardless of speed and weight. Not only is it impossible for the wings to have cut through the steel columns but it is absolutely impossible for the fragile wing tips to have also cut through the steel columns.













접촉시 즉시 날개가 부서져 비행기가 폭발  것입니다. 그것은 타워에 들어가서 폭발하지 않을 것입니다. 이 비행기는 14 인치 강철 상자 기둥과 강철 및 콘크리트 바닥 트러스가 조각 내부로 들어가기 전에 간단히 제거됩니다.


The wings would break off immediately upon contact and the plane would explode. It would not enter the tower and then explode. The plane would simply be obliterated to pieces by the 14 inch steel box columns and the steel and concrete floor trusses before it got anywhere near the inside of the tower.



뉴턴의 제 1 운동법칙 : "몸은 외력에 의해 작동되지 않는 한 일정한 속도로 움직이거나 정지 상태를 유지합니다."비행기가 탑과 접촉 할 때 속도가 느려지지 않았습니다. 비행기가 공중에서 했던 것처럼 타워의 강철 / 콘크리트면을 통해 같은 속도로 어떻게 날 수 있습니까? 이건 불가능 해. "비행기"는 또한 뉴턴의 첫 번째 법을 위반합니다. 동영상을 자세히 비교해보면 비행기가 같은 속도로 건물속으로 빨려들듯이 날아들어 갑니다. 이것은 현실이 아닌 만화이지요.


Newton’s First Law of Motion: “A body remains at rest or in motion with a constant velocity unless acted upon by an external force.” The plane did not slow down as it made contact with the tower. How can the plane fly at the same speed through the steel/concrete face of the tower as it did through the air? This is impossible. The “plane” also violates Newton’s First Law.








어떤 항공기 부품도 나온게 없다  THERE ARE NO VERIFIED AIRPLANE PARTS


약간의 타이어와 약간의 엔진처럼 배치된 하나 또는 두 개의 소품을 제외하고는 보잉 767과조차 맞지 않는 부품과 펜타곤 잔디의 우스운 엔진처럼 실제 비행기 부품이나 파편은 없습니다. 블랙박스는 그라운드 제로에서 발견되지 않았다.


실제로 비행기가 탑에 부딪쳤다면 벽에 부딪히는 차처럼 부서져 날개가 부서지고 비행기의 대부분이 아래 거리로 떨어질 것입니다. 그래서 아래의 거리 여기저기에는 비행기 잔해물과 파편들로 수북히 쌓여져 있었을 것입니다. 그리고 비행기가 없었기 때문에 승객의 잔뜩 채워진 것이 남아있었습니다.


Apart from one or two props placed there like a bit of tire and a bit of engine…parts that didn’t even match a Boeing 767 and like the laughable bit of engine on the Pentagon lawn there were no real plane parts or debris to be seen and no black boxes were ever found at ground zero. In reality, if a plane had hit the tower it would have crushed up like a car hitting a wall and its wings would have broken off and the majority of the plane would have fallen to the street below. The street below would have been littered with plane debris and the charred remains of the passengers yet it wasn’t because there was no plane.


어떤 공식 충돌 보고서도 없었다  NO OFFICIAL CRASH REPORTS


미국 항공운항국 FAA 규정 121은 예정된 상업 비행의 모든 ​​충돌에 대한 포괄적인 조사가 필요하지만 911 사건에는 항공기가 없었기 때문에 4 건의 항공기 사고라고 보도되었어도, 이에 대한 항공기 공식 충돌보고서는 없습니다.


FAA Regulation 121 requires a comprehensive investigation of all crashes of scheduled commercial flights yet there are no official crash reports on the 4 incidents because there were no planes.


“항공기는 말그대로라면 하늘로부터 부서져 내렸을 것이다  THE AIRCRAFT WOULD LITERALLY FALL OUT OF THE SKY”


경험 많은 상업 및 군사 조종사는 세계 무역센터를 강타한 비행기의 속도와 기동은 현상적으로 일어날 수 없다고 말했습니다. 그들은 언론이 공표한 911 항공기사건처럼 자신들이 그런 항공운항을 그대로 재현할 수 없다고 말합니다.


9/11의 아침에 비행 시뮬레이터를 사용했던 경험 많은 조종사 2 명은 6 회의 시도에서 500mph로 타워를 치는 운항을 만들 수 없었다. 실제로 767 항공기는 해수면 가까운 고도에서 그런 빠른 속도로 비행할 수 없습니다. 9/11 진실에 대한 조종사 진실을 들어보자면, 날카로운 기동으로 인한 비행기가 속도와 기압으로 인해 항공기 프레임에 가해지는 스트레스로 인해서 항공기는 부서지는 참사를 당했을 것입니다. 스트레스로 인해 날개가 부서지지 않았다 하더라도 조종사가 실제로 타워에 충돌하는 것은 극히 어려울 것입니다.


Experienced commercial and military pilots have stated that the speed and manoeuvres of the planes that hit the World Trade Center are impossible to have happened. They state they could not replicate the alleged flights themselves. Two experienced pilots using flight simulators on the morning of 9/11 could not hit towers at 500 mph in six attempts. In reality a 767 fly can not fly that fast at sea level. Pilots For 9/11 Truth state that the speed and sharp manoeuvres would have resulted in the plane breaking up from the stress on the aircraft frame due to the the speed and air pressure. It would be extremely difficult for the pilot to actually hit the tower even if the wings didn’t break off due to the stress.



위텐버그 Russ Wittenberg 기장은 전 미 공군전투기 조종사로 100 개가 넘는 전투 임무를 수행한 바 있습니다. 그는 상업 항공기에서도 은퇴했다. 그간 팬암 (Pan Am)과 유나이티드 항공 (United Airlines)에서 35 년간 비행했습니다. 항공기 운항 : 보잉 707, 720, 727, 737, 747, 757, 767 및 777. 총 비행 시간은 3 만 시간 이상입니다. 위텐버그 Russ Wittenberg 기장은 유나이티드 항공의 실제 항공기 93 편과 175 편을 이전에 비행한 독특한 인물입니다.


이것은 그가 말하고있는 것입니다 :


비디오 인터뷰 9/11 Ripple Effect 8/07 :


Capt. Russ Wittenberg is a former U.S. Air Force fighter pilot with over 100 combat missions. Retired commercial pilot. Flew for Pan Am and United Airlines for 35 years. Aircraft flown: Boeing 707, 720, 727, 737, 747, 757, 767, and 777. 30,000+ total hours flown. Capt. Russ Wittenberg is a unique individual in that he had previously flown the actual two United Airlines aircraft Flight 93 and Flight 175.


This is what he has to say:


Video interview 9/11 Ripple Effect 8/07:


"나는 9/11에 연루된 두 대의 실제 항공기를 비행했다. 175편 및  93편 모두 했다, 샹크스빌 (Shanksville)에서 내려간 보잉757기로써 175 편은 사우스 타워를 강타한 것으로 보도된 의심의 항공기입니다.


내가 말했듯이 테러리스트, 소위 테러리스트가 [Cessna] 172에서 기차를 타고 757-767 급 조종실의 조종석에 뛰어 들어 항공기를 수직으로 항해할 수는 없다고 생각합니다. 횡 방향으로 항공기를 조종하고 100 노트를 넘는 속도로 디자인 한계 속도를 초과하는 속도로 비행기를 조종할 경우 고속, 고속 뱅킹 턴을 넘어서 5, 6, 7 G(중력단위)를 넘을 것입니다.


그리고 항공기는 말 그대로 하늘에서 떨어질 것입니다. 나는 그것을 할 수 없을테고, 나는 그것을 앞으로도 할 수 없을 것이라는 생각에 절대적으로 긍정적이다. "


제 7/17/05 :


“I flew the two actual aircraft which were involved in 9/11; the Fight number 175 and Flight 93, the 757 that allegedly went down in Shanksville and Flight 175 is the aircraft that’s alleged to have hit the South Tower.


I don’t believe it’s possible for, like I said, for a terrorist, a so-called terrorist to train on a [Cessna] 172, then jump in a cockpit of a 757-767 class cockpit, and vertical navigate the aircraft, lateral navigate the aircraft, and fly the airplane at speeds exceeding it’s design limit speed by well over 100 knots, make high-speed high-banked turns, exceeding — pulling probably 5, 6, 7 G’s.


And the aircraft would literally fall out of the sky. I couldn’t do it and I’m absolutely positive they couldn’t do it.”


Article 7/17/05:


"그들이 9/11에 관해 우리에게 말하는 정부 이야기는 전체가 개똥 B.S입니다. 평범하고 단순하다. "... 위텐 버그는 77 편 비행기가 2 분 안에 7,000 피트를 강타할 수있는 가능성은 전혀 없다고 주장하면서 그 항공기가 잔디밭을 건드리지 않고 어떻게 미 국방부 1 층 벽에 충돌하기 전에 가파른 280도 회전을 할 수있단 말인가 "...


"나는 9/11에 연루된 두 대의 실제 항공기를 날았다. 항공 번호 175 편  93편, 샹크 스빌 (Shanksville)에서 내려간 757 기 및 175 편은 사우스 타워를 강타한 것으로 의심되는 항공기입니다.


“The government story they handed us about 9/11 is total B.S. plain and simple.” … Wittenberg convincingly argued there was absolutely no possibility that Flight 77 could have “descended 7,000 feet in two minutes, all the while performing a steep 280 degree banked turn before crashing into the Pentagon’s first floor wall without touching the lawn.”…


“I flew the two actual aircraft which were involved in 9/11; the Fight number 175 and Flight 93, the 757 that allegedly went down in Shanksville and Flight 175 is the aircraft that’s alleged to have hit the South Tower.


Wittenberg는 보잉 727 기종에서 737 기종의 고도로 정교화  컴퓨터 특성으로 뛰어 올랐을 때 "천체처럼 조종석에 뛰어들어 비행하는 것은 불가능합니다. 767을 통해 편안한 비행을 느끼는 데는 상당한 시간이 필요했습니다.


"비행기는 고속 주차라고 부르는 것에 들어가지 않고 말한 속도로 비행할 수 없습니다.


당신이 그 뱅크 각에서 높은 중력 G 기동을 시작하면 비행기는 빨리 빠지지 않을 것입니다. ...이 아마추어가 컨트롤에서 총을 가지고 이 기동을 하는 것으로 추정되는 이 비행기가 단지 우스꽝스럽다는 것을 예상하기 위해서 ...


“For a guy to just jump into the cockpit and fly like an ace is impossible – there is not one chance in a thousand,” said Wittenberg, recalling that when he made the jump from Boeing 727’s to the highly sophisticated computerized characteristics of the 737’s through 767’s it took him considerable time to feel comfortable flying.


“The airplane could not have flown at those speeds which they said it did without going into what they call a high speed stall.


The airplane won’t go that fast if you start pulling those high G maneuvers at those bank angles. … To expect this alleged airplane to run these maneuvers with a total amateur at the controls is simply ludicrous…


대략 100 톤급 비행기입니다. 그리고 조립된 100 톤의 비행기는 건물에 부딪힌 후에도 여전히 100 톤의 분해된 쓰레기와 부품을 갖게 될 것입니다.


미 국방부에서 757 건의 잔해는 없었습니다. ... 국방부를 강타한 항공기라 주장된 것은 77편이 아닙니다. 우리가 생각하기에, 전에 들었던 것처럼, 그것은 순항 미사일이었습니다. "


It’s roughly a 100 ton airplane. And an airplane that weighs 100 tons all assembled is still going to have 100 tons of disassembled trash and parts after it hits a building.


There was no wreckage from a 757 at the Pentagon. … The vehicle that hit the Pentagon was not Flight 77. We think, as you may have heard before, it was a cruise missile.”


"항공기"에는 CGI 모습을 드러내고 있습니다.

“PLANES” HAVE A CGI APPEARANCE


모든 장면에서 쌍둥이 빌딩에 타격을 입힌 비행기는 분명히 보이지 않습니다. 비행기에는 컴퓨터 생성 모양이 있습니다. 다른 영상에서 우리는 모양과 색이 바뀌고 날개가 없어지는 비행기가 특색이 없고 흐리게 보인다는 것을 알 수 있습니다. 파일럿 존 리어 (John Lear)는 비행기에 스트로브 라이트가 없다는 관찰을 했다. 비행기는 또한 그림자를 드리우지 않았습니다.


In all of the footage the alleged planes hitting the twin towers clearly do not look real. The planes have a computer generated appearance. In the different footage we see the planes changing shape and color, missing wings, are featureless and blurred. Pilot John Lear made the observation that the plane has no strobe lights. The plane also casts no shadow.



항공기가 이륙한 기록이 없다  NO RECORD OF FLIGHTS TAKING OFF


BTS 통계에 따르면 11 편과 77 편 모두 공식적으로 9/11에 이륙한 적이 없다. 이 나라의 모든 공항에서 이륙한 모든 여객기의 세심한 데이터는 또한 주행 시간, 바퀴 끄는 시간 및 택시 시간이 경과한 것을 보여 주었으며, 9/11에 공백으로 표시된 두 가지 범주는 말할 것도 없이 항공편.


According to BTS statistics, both 11 and 77 officially never took-off on 9/11. The meticulous data kept on every airliner taking-off at every airport in the country also showed no elapsed run-way time, wheels-off time and taxi-out time, not to mention several other categories left blank on 9/11 concerning the two flights.


11 번과 77 번 항공편은 위의 데이터가 9/10 에 꼼꼼하게 기록되었지만 BTS가 기록한 모든 비행기가 BTS에 의해 기록되고 기록 된 경우에도 9/11 에 의심스러웠습니다. 항공 교통 통제로 11 편 비행기라고 표시된 항공편은 8:46 분 맨해튼에서 10 마일 떨어져 있었습니다. 항공편 AA 11 및 AA 77이 존재하지 않았다면, 4 개가 아니라 2 개의 비행기 만이 고려되어야 합니다. 9/11에 UA 93 및 UA 175로 출발한 비행기 (즉 N591UA 및 N612UA)에 대한 꼬리 번호를 확인한 수사관은 이 비행기가 아직 사용 중이라고 믿습니다. 그렇다면 AA 11과 AA 77이 절대로 존재하지 않는다면 보잉 757과 767이 9/11에 파괴된 숫자는 미국 정부가 유지하는 것처럼 4가 아니라 오히려 0 이된다.


Although flights 11 and 77 have the above data meticulously logged on 9/10, it was suspiciously absent on 9/11, even when every other plane that took of that day had been recorded and logged by the BTS. The flight that was labelled flight 11 by air traffic control was 10 miles from Manhattan at 8:46am. If flights AA 11 and AA 77 never existed, then there are only two planes, not four, to be accounted for. Investigators who have checked the tail numbers for the planes which departed as UA 93 and UA 175 on 9/11 (namely N591UA and N612UA respectively) believe that these planes are still in service. If so, and if AA 11 and AA 77 never existed, then the number of Boeing 757s and 767s destroyed on 9/11 was not four, as the US government maintains, but rather zero.


UA 175, 비행기 번호 N612UA 및 UA 93, 비행기 번호 N591UA는 "여전히 등록된 것으로 추정되는데, 그들의 추정된 파괴 이후 4 년 이상 유효합니다.


조종사 9/11 진실을 위해 유나이티드 175편이 세계 무역 센터에 충돌된 것으로 의심되는 메시지를 적어도 20 분 동안 받았음을 확인했습니다. 이것은 비행기가 센터에 부딪치지 않았음을 증명하고 대신에 그날 언젠가는 날아갔습니다. 이것은 '승객없는 비행기 : 9/11의 위조 된 납치'라는 책에서 공표되었습니다.


Both UA 175, plane number N612UA and UA 93, plane number N591UA, were “still registered and valid more than 4 years after [their] alleged destruction.


Pilots For 9/11 Truth, have confirmed that United 175 received a message at least twenty minutes after it allegedly crashed into the World Trade Center. This proves that the flight never smashed into the Center but instead flew for some time that day, a point advanced in the book ‘Planes Without Passengers: The Faked Hijackings of 9/11’.


어떤 항공기도 없었  NO PLANES ANYWHERE


9/11 진실 공동체의 대부분의 사람들은 펜타곤과 섕스빌에서 사용된 비행기가 없다는 사실을 인정합니다. 그 증거는 타워에 실제 비행기가 사용된 적이 없음을 보여줍니다.


Most people in the 9/11 Truth community accept that no planes were used at the Pentagon and Shanksville; the evidence shows no real planes were used for the towers either.




결론적으로 우리는 비행기가 진짜가 아니라는 것을 100 % 확신할 수 있습니다. 불가능한 충돌 역학으로 물리학 법칙을 무시한 것 외에도 비행기는 실제로 보이지 않습니다. 문제는 : 평면 비디오 합성 (CGI)이 실제 비디오에 삽입 되었습니까? 아니면 공개되지 않은 고급 기술을 사용하여 3D 영상 이미지입니까? Richard D Hall의 3D 레이더 데이터 분석 결과 모든 비디오에서 "비행기"의 궤적이 레이더 데이터와 일치함이 확인되었습니다.


In conclusion we can be 100% certain the planes were not real. Apart from defying the laws of physics with impossible crash dynamics the planes do not even look real. The question is: are the planes digital composites (CGI) inserted into real video or is it a 3D projected image using advanced technology not known to the public? Richard D Hall’s 3D radar data analysis has confirmed that the trajectory of the “planes” in all the videos match up with the radar data.


비디오 위조품이 사용 된 경우 (즉, 비행기가 디지털 합성물 인 경우), 모든 "평면"비디오가 레이더 데이터와 일치하는지 확인해야하는 이유는 무엇인지 질문 할 수 있습니다. 품질이 좋지 않은 CGI처럼 보입니다. 날개가 여섯 개의 다른 동영상에서 잠시 사라지는 이유는 무엇입니까? Hezarkhani 비디오의 맨 위에는 디지털 합성 평면이 있고 아래에는 Hezarkhani 비디오의 원본 "평면"이 있습니다. http://imageshack.com/a/img198/7545/n16q.jpg 디지털 복합 평면보기 더 현실적인 것입니다.


If video fakery was used i.e the planes were digital composites, the question can be asked why would they go to the trouble of making sure all the “plane” videos match up with the radar data but do such a poor job of rendering the planes which look like poor quality CGI, Why does the wing momentarily disappear in six different videos? This is a still from the Hezarkhani video showing a digital composite plane on the top and the original “plane” from the Hezarkhani video underneath: http://imageshack.com/a/img198/7545/n16q.jpg The digital composite plane looks more realistic.


다음은 디지털 복합기를 만들어 실제 비디오에 삽입하는 것이 얼마나 쉬운 지 보여주는 동영상입니다. https://www.youtube.com/watch?v=Rml2TL5N8ds Evan에 삽입된 디지털 복합기의 또 다른 예입니다. 페어 뱅크스 비디오 : http://imageshack.com/a/img834/7263/qsm.gif 왜 다른 품질의 CGI 비행기를 만들지 않겠습니까? 항공기가 디지털 합성물이라면 모든 비디오에서 동일하게 보일 것입니다. Richard D Hall의 레이더 데이터 분석 (http://www.youtube.com/watch?v=b5DgFcpsxes)에 따르면 목격자의 증언과 왼쪽 날개가 4 개의 비디오에서 사라지고 2 개의 비디오에서 오른쪽 날개가 사라진다는 증거가 있다. 이 항공기는 3D 투영입니다. 리차드 홀 (Richard D Hall)은 견고한 물체, 아마도 "환상"의 중심에 있는 작은 미사일이 있을지도 모른다고 믿는다. 보잉 767 이미지가 그 주위에 투영된다.


Here is a video showing how easy it is to create a digital composite plane and insert it into real video: https://www.youtube.com/watch?v=Rml2TL5N8ds Here is another example of a digital composite plane inserted into the Evan Fairbanks video: http://imageshack.com/a/img834/7263/qsm.gif Why would they create such poor quality CGI planes that look different in different videos? If the planes were a digital composite it should look the same in every video. Based on Richard D Hall’s radar data analysis (http://www.youtube.com/watch?v=b5DgFcpsxes), the witness testimony and the fact the left wing disappears in 4 videos and the right wing in 2 videos the evidence points to the plane being a 3D projection. Richard D Hall believes there may have been a solid object, probably a small missile at the centre of the “illusion”, with an image of a Boeing 767 being projected around it.


진보된 홀로그램 기술이었던가?  ADVANCED HOLOGRAM TECHNOLOGY?


홀로 그래픽 프로젝터는 디스플레이 생성기에서 제거된 원하는 위치에 3 차원 시각적 이미지를 표시합니다. 이 프로젝터는 심리적 운영과 전략적 인식 관리에 사용될 수 있습니다. 그것은 또한 광학적 기만과 클로킹에 유용하며 정교하지 않은 적과 교전할 때 순간적 산만함을 제공합니다. "


이 기술은 군사 심리 작전 (PSYOPS)에 관한 9/11 테러 전에 언론에 보도되었습니다.


워싱턴 포스트


"보고 듣는 것이 믿을 수 없을 때"


윌리엄 아킨


1999년 2월 1일


The holographic projector displays a three-dimensional visual image in a desired location, removed from the display generator. The projector can be used for psychological operations and strategic perception management. It is also useful for optical deception and cloaking, providing a momentary distraction when engaging an unsophisticated adversary.”


This technology was reported in the media before 9/11 pertaining to military psychological operations (PSYOPS).


Washington Post


“When Seeing and Hearing Isn’t Believing”


By William M. Arkin


February 1, 1999


A few notable quotes (emphasis added):

According to a military physicist given the task of looking into the hologram idea, the feasibility had been established of projecting large, three-dimensional objects that appeared to float in the air.


…washingtonpost.com has learned that a super secret program was established in 1994 to pursue the very technology for PSYOPS application. The “Holographic Projector” is described in a classified Air Force document as a system to “project information power from space … for special operations deception missions.”


원문출처: http://yournewswire.com/cia-pilot-presents-evidence-that-no-planes-hit-towers-on-911/

번역출처: Peterkim http://blog.daum.net/petercskim/7878584